Tuesday, December 3, 2013

Her Telden Bol Fotoğraflı Karışık Post 21 :)



NAZAR DUASI


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""



وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ






Evdeki eksikleri yavaş yavaş gidermeye başladık.. ben hala "ay burda da sorun çıkar mı ? taşınır mıyız acaba?" sendromunu atlatamamış olsam da nispeten daha iyiyim ev için bişeyler yapmaya başladım :)


yatak odamızda kapalı bir balkon var.. salon için eski evimizde 2 pencere olduğu için 2 kanat perdem vardı.. şimdiki evde salonda bir pencere , bir balkon kapısı var yine.. böylece 1 kanat tül boşa çıkmıştı.. o salonda boşa çıkan tülü buraya asmıştım.. ama fon perdesi eksik kaldı tabii.. itiraf ediyorum dışardan gözükmesi çok muhtemel değildi ama ben yinede buraya çarşaf asıyor , misafir gelince de kaldırıyordum hihihi :)


diktirdim geçtiğimiz günlerde eksik kalan perdeyi.. 


kumaş İkea'dandı biliyorsunuz.. şimdi başka bi yer için perdelik kumaş bakıyorum hani bi önceki karışık postumda bahsetmiştim.. başka desen beğenemezsem yine bu deseni yaptıracağım..seviyorum bunu..






her telden bol fotografli karisik post 21 1






hava soğuk olup çocuklar evde bunaldığında , dışarı çıkıyormuşcasına giyinip terasa çıkıyoruz :)


Emin dedesinin doğum günü hediyesi uzaktan kumandalı arabasını kendi deyimiyle "dışar arabası" yaptı.. Rana'da bu terasa çıkışlar esnasında scooter sürmeyi öğrendi.. bu yazın yandık anlamına geliyor :)






her telden bol fotografli karisik post 21 2






Rana'nın doğum günü hazırlıklarını bitirdim.. gördüğünüz kutulara ilaveten 2 kutumuz daha var içleri cicilerle dolu.. kızımın doğum günü bugün :) hafta sonu kutlayacağız ama inşallah..






her telden bol fotografli karisik post 21 3






doğum günü kostümlerimizi bu işi yapan teyzelerimiz tasarlayıp bize hediye ettiler sağolsunlar :) 


üstelik her teklifi kabul edemedim..zaten 2 kişiye söz vermiştim.. inşallah ömrümüz olursa ilerleyen özel günlerimizde kabul ederim onları da..






bu tütümüz Online Kostüm'den.. 






her telden bol fotografli karisik post 21 4






bu güzel tütümüzde Lila Tütü'den..






inşallah doğum gününde bol bol fotoğraflayacağız üzerinde daha ayrıntılı göreceksiniz Rana'nın..






her telden bol fotografli karisik post 21 5






2 yaşına girdik ya hoşgeldin 2 yaş sendromu :)


çığlıklar , kendini yere atmalar , küsmeler , tripler aman aman.. burda sürekli çıkardığı çoraplarını 386534879. defa giydirdiğim için bana küstü..


merdivenlerimizin pis görünümüne bakmayınız lütfen :) sanki tozmuş gibi görünüyor..


pis değil yıpranmış..zaten eskiydi bakımsız bırakmışlar artı birde sağolsunlar hani her yerde turuncu defolar bırakan boyacılar vardı ya işte onlar sadece duvarları halletmekle kalmayıp , haşır huşur ayakkabılarıyla çıktıkları için merdivenlerden onlar da hep yıpratmışlar.. Yasin evi görmüştü çünkü boyadan önce bunlar yoktu dedi..


 boya rötuşlarını hallettik , sırada merdivenlerin cilalanması var inşallah.. bana zor iş gibi gelmişti ama boyayı yapan bizim tanıdığımız, bir günlük işi var ben hallederim dedi içim rahatladı.. 






her telden bol fotografli karisik post 21 6






Bir gece önce çay demleyip uyuyakalan , tek başıma bi demlik çay içmeme sebep olan Yasin'in , ertesi geceki gönül alma sofrası.. :)






her telden bol fotografli karisik post 21 7






çocuğu okula giden anne ister istemez pratik olmak zorunda :)


diğer araç gereçlerde sorun yok çok şükürde , sürekli bi "anneee silgimi bulamıyorum" muhabbeti var bize.. yepyeni silgi alıyosun koyuyosun çantasına 2 gün sonra tam ders yaparken "annee silgim yok !" 


çözümü böyle buldum..bir silgi alınır , 3 silgi elde edilir.. evde bolca silgi var şimdi oh :)


sağdaki pembe benim ihihi Emin'e bi şey alırken kendimi boş geçmiyorum tabii ki.. 






her telden bol fotografli karisik post 21 8






bir pratik çözümden bir diğer pratik çözüme geçiyoruz.. 


bu ev metrekare olarak çok büyük.. birde halı eksiğim var henüz o işe girişmedim.. silinecek alan çok fazla yani.. elle silmek mümkün değil bi kere ömürlük sabrımı yerde bırakırım herhalde elle silmeye kalksam.. vileda kullanıyorum.. normal viledayla bile sil sil bitmiyo.. içime fenalıklar geliyo.. koşuyorum koşuyorum ama yerimde sayıyorum gibi bi şey.. hep diyordum bana sanayi tipi paspas lazım diye Vileda'nın bu ürününü buldum havalara uçtum.. haberim yoktu bu üründen..


ne kadar zaman harcıyormuşum yer silerken..tek seferde sildiği alan çok fazla.. rahat ettim çok şükür.. 






her telden bol fotografli karisik post 21 9






hafta sonu keyif anlarımızdan bir kare.. tam çay içecekken kapı çalıp aşure geldi pek sevindim.. bundan sonra 2 kişiden daha geldi sevdim bu apartmandakileri hehe..


yalnız fotoğrafa kanıpta evde her yer şıkşıkırdım sanmayın.. masanın sağ tarafı fecahat durumdaydı.. bizim banyomuzda gider yoktu ( 35 senelik vintage ev malum :) , mutfakta da tek gider vardı..eskiden bulaşık makinesi hesaba katılmadığı için mutfaktaki gider çamaşır makinesi için ayrılmış..biz ona bulaşık makinesini bağlamıştık.. banyodaki çamaşır makinesinin hortumunu çıkarıp makinenin suyunu o şekilde atmak gerekiyordu.. ben ikide bir bunu unutup banyoyu su bastırdığım için kahramanım Yasincim bu işe bi el attı.. araştıralım çift gider haline nasıl getirebiliriz dedi.. bişeyler aldı uğraştı borular falan iş halloldu.. 


bu çay keyfi çamaşır makinesini mutfağa geçirip , kurutma makinesini banyoya taşırken ve ben "ay ara verelim çıldırcam" diye ciyakladığım anda yapılmıştır :)


işe yaradı mı ?






her telden bol fotografli karisik post 21 10






cık yaramadı :)


daha dün temizlediğim ev bu işlemler esnasında tekrar batınca çay keyfi kesmez beni Yasincim dedim.. yorgunluğumu atmam lazım.. markete gideceğiz diye çocukları babamlara satıp yemek yemeye gittik :)






her telden bol fotografli karisik post 21 11






Swıtch Cafe diye bi yere gittik.. hem ortama hem mamalara bayıldım !


ben Sezar salata yedim Yasin şu an ismini çıkaramadığım bi şey yedi :) ve tabii ben ona da el attım pek güzeldi.. sonrasında da Karafırın'da çay keyfi... şu saksıdan bozma şekerlikte de her gitmemde gözüm kalıyor hadi hayırlısı :)


Geri döndük şimdi annem karnıma bakıyo.."ay anne kilo almışım di mi ? ona mı bakıyosun göbek yaptım"


Annem : yok karnınız aç mı diye soracağım ama tok gibi görünüyor :)


Babam : taaabii caaanıımm yemek yemeye gitti onlar ne sanıyosun :)


Biz : hahahahhaha yaaa ama markete de gittik valla :)






 ne güldük ama :)






her telden bol fotografli karisik post 21 12






Tanıştırayım sütcük :)






Facebook sayfamdaki iletiyi okuyanlar hatırlayacaktır hehe işte o sütcük bu sütcük.. Yasin'in beni uyuz etmesi yine bana yaradı English Home'dan ciciler kaptım..


Yasin'ee kızdığımda English Home'dan alışveriş yapıyorum :) bu işin latifesi tabii ne zaman bi şey almak istesem Yasin beni sinirlendirsene diyorum o da hiç boş geçmiyo sağolsun :)






örme servisliğim Magic Felt Tasarım hediyesiydi hatırlarsınız..






her telden bol fotografli karisik post 21 13






ve bu harika şeylerde Mutahhara Store'den hediye.. 


doğum gününü atlatayım inşallah duvar dekorasyonuna başlayacağım daha ayrıntılı göreceksiniz o zaman.. her birine ayrı ayrı bayıldım..sabırsızlanıyorum..






her telden bol fotografli karisik post 21 14






sanırım doğum gününden önce bloga bir daha uğrayamam.. Facebook Sayfamdan ( https://www.facebook.com/catikatiblog )  , ve doğum gününden canlı yayınla Instagram'dan ( http://instagram.com/catikatiilkay ) görüşürüz bloga dönene kadar :)






Herkese Öpücükleer.. 







Çatı Katı Instagram


Çatı Katı Facebook Sayfası


Çatı Katı Twitter






*HEDİYE KAMPANYAMIZA KATILMAYI UNUTMAYIN :) BURAYA TIK TIK 






her telden bol fotografli karisik post 21 15

No comments:

Post a Comment