Saturday, November 16, 2013

Elbise denemelerim..




günaydınnnn!musmutlu bir pazar diliyorum dostlarım.hava çok soğudu ama en azından bugün güneş var.ısıtmasa da görüntüsü bile içini ısıtıp neşelendiriyor insanı.yaz dönemi azıcık dikiş diktiğimi söyleyip ilk ayağı olan şalvarı paylaşmıştım.ikinci ayağı bu elbiselerdi.cuma pazarından aldığım kumaşların birazıyla diktim bunları.fuarda böyle elbiseler görmüş ve çok beğenmiştim.üst üste giyilip farklı renklerle kombine edilebilen bu elbiselerin çoğu yemeni kumaşındandı.tam yazlıktı bana göre.denemeliydim.bana göre tam fiyasko oldu zira ölçümü yanlış almışım:) dikerken birini giyip baktım oluyor diğerlerinde hiç denemedim bile.meğer bir beden büyük yapmışım.üst bedenim 34 benim.bunlar 38 olmuş:)) valla hiiç daraltmayla falan uğraşmadım böylece kaldırdım:)) bu arada sadece biri farklı oldu.boyunu uzun yapıp yaka kısmı uzun v şeklinde olup göğüs altından içine parça geçirip biye yaptım ki bağcıklı olsun.ama cidden dikiş zor iş vesselam.sabırsızım sanırım dikiş için.çok yol almam gerekiyor.yorgun hissetmezsem kursa gideceğim.bakalım zaten araştırıyorum.fotoğraflar yeni değil 15 gün oluyor sanırım.zaten istesem de eşimdi giyemem  çook üşüyorum hele sırtımdaki ağrı beni öldürüyor.






elbise denemelerim 1






üstteki elbiseyi kumaştan değil şaldan kestim:)



elbise denemelerim 2










elbise denemelerim 3






elbise denemelerim 4



elbise denemelerim 5



elbise denemelerim 6



elbise denemelerim 7



elbise denemelerim 8






yaka detayı.verev kestiğim parçaları tek hamlede dikerek yapıyorsunuz.ama çok düzgün olmadı.



elbise denemelerim 9






kol detayı.parça kesmeden direkt kumaşı çevirerek yaptım.



elbise denemelerim 10








No comments:

Post a Comment