Tuesday, March 25, 2014

fatih akı papatya şal modeli

Selam sevgili site takipçilerimiz. Bugunku konumuz fatih akı papatya şal modeli.


fatih aki papatya sal modeli 1 fatih aki papatya sal modeli 2 Motif aparatıyla yaptığım şal bitince ,şimdide kızlarımın çeyizine şal yapmaya başladım.Geçen gün http://annekaz.blogspot.com/ Deryalı günlerde yayına çıkan Fatih AKI beyefendinin yaptığı şallardan bahsetmişti.Bende merak ettim ve siteyi gezdim.iyiki de gezmişim FATİH BEY http://fatihakikarmenyun.azbuz.com/index.jsp de harika modeller var.Benim yaptığım motiflerin farklı birleştirilmiş şeklini yani yukarıdaki resimde gördünüz şeklini hemen yaptım ve bu sefer bu şekilde birleştirip,dikdörtgen bir şal yapmak istiyorum.Şimdilik başladım ama ne zamana biter bilemem.Bu konuda beni takip eden arkadaşlarıma tavsiye ediyorum.Üçgen olarak yapacaksanız eğer bu motiflerden ve bu birleştirme şekliyle 34 adet motif yapmanız gerekiyor.Benim diğer yaptığım şal için 45 adet motif yapılıyordu.Artık herkesin zevkine kalmış bir şey.Nasıl tercih ederseniz öyle yapın.....Tiftik iple daha güzel oluyor.Şu an piyasanın en iyi ipleri Bravo Simli Tiftik imiş.Henüz bende alamadım ama en kısa zamanda bakacağım...KOLAY GELSİN.....



Onerdigimiz guzel makaleler : fatih aki örgü modelleri

No comments:

Post a Comment