Monday, March 3, 2014

iğne oyası teknikleri resimli anlatım

Merhabalar sevgili web sitesi okurlarimiz. Bugunku makalemiz iğne oyası teknikleri resimli anlatım.


igne oyasi teknikleri resimli anlatim 1


Öncelikle peyote tekniğini öğreneceğiz bunun için tığ ip ve boncuğa ihtiyacımız var.


igne oyasi teknikleri resimli anlatim 2


Bir zincir çektikten sonra bir boncuk alıp sıkıştırıyoruz...


igne oyasi teknikleri resimli anlatim 3


Böylelikle 6 boncuğumuzuda aynı teknikle örüyoruz...


igne oyasi teknikleri resimli anlatim 4


6 boncuğumuzda bittikten sonra ilk aldığımız boncuğun dibinden batarak sıkıştırıyoruz...


igne oyasi teknikleri resimli anlatim 5


Böylelikle temeli kurmuş oluyoruz...


igne oyasi teknikleri resimli anlatim 6
PEYOTE VİDEOLU ANLATIM




Bu konu hakkinda daha detayli yazi gorebileceginiz degerli bir site : lavantalik sùs yapimi

No comments:

Post a Comment