Wednesday, February 5, 2014

Bir Yaş Daha İhtiyarladım


Bugün bloğuma ilk defa uğrayanlar müziği duyup hemen x tuşuna bastılar.

Her zaman okuyan cefakar insanlar topluluğu ise ne oluyor bu blogta?diyerek dehşete düştüler.

♪♫♪♫♫ Doğum günüm bana geldiği gündür♪♫♪♫♫




BÜLENT ERSOY - DOĞUM GÜNÜ paylaşan: asi_esmer34




Hovardayım bu hafta.Doğum günü çocuğuyum da hep ondan.




Evet!Bugün yarın veya da dün benim benim doğum günüm-günümdü-günüm olacak.

Ekinler biçilirken doğmuşum.

Yok ya abartıyorum!

Tamam kabul!O kadar da yaşlı değilim.

Doktorun notu:

Ruh hali:melankolik.

Yaşlılık psikolojisine bağlı böyle aşırı duygusal tepkiler görülmekte.

Hasta karantinaya alınmalıyken sosyal medyada boy gösteriyor.Aciliyet durumu kırmızı 


Çocukluğumdan beri -inaçlarım gereği- doğum günü kutlamadım.

Hani şimdi kutlayacak olsam -mesela-işte artık da yaşımı kutlamanın bir anlamı kalmadı.

Neyse...

♪♫♪♫♫ Doğum günüm bana geldiği gündür♪♫♪♫♫

Şarkıyı kapatmadınız umarım.Çok ayıp. :)

Bu sene ki yapraklı takviminden doğum günümün sayfasını yırttım.

Yok gibi davranıp trip atıyorum.

Yıllara karşı savaşa girmiş bir garip cengaverim.


Bülent Ablanın da dediği gibi ilerleyen yıllarda kendime yeni bir doğum günü bulacağım.


Not:Şarkıyı bilmiyorsanız ve kapattıysanız, -nabrut ne demek istedi?diye düşünmeniz kuvvetle muhtemel :)


bir yas daha ihtiyarladim 1






No comments:

Post a Comment