Tuesday, February 18, 2014

İYİ Kİ DOĞMUŞUM...











iyi ki do musum 1












Gene böyle soğuktu hava çok ta karlı,siyah uzun eteğim,gri bluzum yüksek topuklu ayakkabılarımla fönlü saçlarımı savura savura gitmiştim, arkadaşlarımın benim için hazırladığı doğum günü partisine,nasılda şen nasılda mutluydum değişikti her gün 18 yaşına girilmiyordu ki.. 30 yaşıma girdiğim gün böyle yazmışım bloga aradan tam iki yıl geçmiş hızlıca...


32. yaşımın  ilk günü bugün...


Biriktirdiklerim var yaşanmışlıklarım...


Deli gibi sevişim,Aşkla bağlanışım...


Teşekkürlerim var sonsuz...


Kırıldıklarım var affedişlerim...


Özlediklerim büyük bir hasretle...


Çocuktum... 


İki katlı Annemin yaptığı pastalara konan mumları üfler,sadece mutlu olurdum..


Şimdi ben sadece mutlu olsun diye iki katlı pastalar hazırlıyorum...


Hayat...


Şimdi ben  kocaman bir kadın,bir ANNE...


Heyy hayat !!!


Eyvallahım yok kimseye bilesin...


Bu yüzden belkide biraz yalnız oluşum...


Yalanımda yok,kinim de, nefretim de...


Sadece mutluluklarım var her anda...


Dinlediğim bir şarkıya,kokladığım bir çiçeğe,bir öpüşe...


Şükretmek aldığım her nefese...


32. yaşımın  ilk günü bugün...


İyi ki doğmuşum..








No comments:

Post a Comment