Sunday, April 6, 2014

AKSESUAR , AYAKKABI VE ÇANTALARIMIZIN TAŞLARI DÜŞMESİN ! :)



Taşlı aksesuarların başına gelebilecek muhtemel kötü şeylerden biri taşlarının düşmesi.. 


ayakkabı vs.'de çok sorun olmayabilir ama bi yüzükte , bi bileklikte taş düşmesi bir daha kullanılamamalarına sebebiyet verebilir.. 






Çünkü bu taşlar genelde miniktir ve düştüğü farkedilmez , geri yapıştırılmaları çoğu zaman mümkün değildir.. o zaman önlemimizi baştan alacağız :)






Bunu diyen arkadaş şu aşağıdaki ayakkabısını neredeyse 5 sene önce aldı ve o günden beri bu işlemi gerçekleştirecek ama ay bi türlü fırsat bulamamış zavallı.. anca halletmiş bu işi :)













taşlı cicilerimizi korumamız için ihtiyacımız olan şey fotoğraflarda görüldüğü üzere basit , 1-2 liralık şeffaf bir tırnak cilası.. 













Tırnak cilamızı ve taşlı objemiz her neyse ( geniş düşünün her şey olabilir..taşlı bir şekerlik , telefon kabı vs. ) onu alıp baya tırnak cilalar gibi taşların üzerini örtecek şekilde cilalayıp kurumaya bırakıyoruz.. 










pek etkili bir yöntemdir.. son bir kaç gündür elimde cila pıt pıt pıt sürekli bi yerleri cilalıyorum.. bu ayakkabımda çok belli olmasa pek çok taş zaiyatım var ama olsun kalan taşlar bizimdir :) en azından diğer taşlı neyim varsa onları kurtardım..






bir kere daha taş yazarsam yalnız, taş kelimesi benim için manasını kaybedecek bu post bitsin en iyisi artık.. bi şeyi sürekli tekrarlayınca anlamını yitirir ya hani.. bak şimdi : taş taş taş ta taş taş taş taş taş taş.. 


bi süre sonra "taş ne ki ?" oluyosun mesela.. 






bak oldum ben şimdi püüüü.. bitirmekte geç kaldım postu :)






Herkese Öpücükler 






Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


Çatı Katı Instagram


Çatı Katı Facebook Sayfası


Çatı Katı Twitter


Çatı Katı Youtube 


No comments:

Post a Comment